یا سید الشهدا

یا سید الشهدا
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

قسمتی از وصیتنامه شهیدحسینعلی عالی

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ
خدایا من عاصی روسیاه اگر درجبهه خانه ات رانمی بینم که زیارت کنم اما می خواهم که خودت رابا وصالت زیارت کنم وبه جای غسل کردن با آب در خون خود شنا کنم.می خواهم باریختن خونم که همان غسل است گناهانم را پاک نمایی وبه جای قربانی دادن (حیوان)خودم را قربانی تو کنم.شاید مورد رضای تو افتد ومرا ببخشایی واین حج راقبول کنی!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی